zvuk 5.2.1

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Thu Jul 22 19:40:33 CEST 2004

On Thu, Jul 22, 2004 at 09:14:26AM +0200, Pavel Kratina wrote:
> konfiguraci kernelu mam jen
> device     pcm
> pak
> % make buildkernel KERNCONF=kernel_se_zvukem
> % make installkernel KERNCONF=kernel_se_zvukem

U petkove rady je tato promenna nahrazena KERNEL=tvuj_kernel

a dale se mi nezda zpusob sestaveni kernelu. Pokud kompilujes jen
kernel tak bys mel spis pouzit cofig tvuj_kernel && make depend && make
all install.

To co delas ty se spise tyka upgrade celeho systemu ze zdrojaku, ale
mozna se mylim.

> /dev/dsp* se vytovrily samy
> je jeste neco treba pro obstarozni PCI, PnP audio kartu?
Krome spravnych ovladacu (snad) uz nic ;-)
Ja device pcm v kernelu nemam, natahuje se jako modul pri startu.
mjolnir# kldstat
Id Refs Address    Size     Name
1   12 0xc0400000 4ef308   kernel
2    1 0xc08f0000 4e3c     snd_via82c686.ko
3    2 0xc08f5000 20aac    snd_pcm.ko

V /boot/loader.conf mam:
snd_via82c686_load="YES"

a modul pcm je natazen jako zavislost pri startu. Mozna cesta vede tudy.
Ale jak jsem rikal zkus naistalit /usr/ports/audio/umix a pohrat si s
tim. Je fakt, ze pcm vystup byva temer vzdy stazen na nulu. Alespon mne
to na konzoli takhle pomohlo.

Zbynek

--
If you cannot work with love but only with distaste it is better that you
should leave your work.