Login - terazky uz OT

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Jul 21 08:19:27 CEST 2004

> Mam rad UNIX ale nemozem mu venovat az tolko casu. Ved si uz popri vsetkom
> tom uceni nestiham robit normalnu pracu, ktora ma zivi.

  ^-- 1) FreeBSD nie je Unix, je "len" Unix-like.
  ^^- 2) FreeBSD nie je zadarmo, ale stoji cas, ktory mu clovek musi
obetovat, ak ho chce uzitocne pouzivat. Ak sa nechces alebo nemozes
venovat citaniu manualovych stranok a hladaniu na Internete, asi je pre
Teba lepsi iny tiezoperacnysystem z Redmondu.

> Preco, dokelu, nie je niekde miesto, kde by sa clovek naucil absolutne
> zaklady ? Kedysi, este za cias ZX Spektra, C-64, Atari (pamatate este ?)

  ^-- Neviem ako Tebe, ale mne uz lezu hore krkom clanky, ktore
pouzivatelov ucia ako sa prihlasit na konzole a co je prepinac -l pre
prikaz ls. Btw, aku inu kompletnejsiu dokumentaciu, ktora ide od zakladov,
ako je Handbook, si este vies predstavit? Evidentne si sa este asi nikdy
nepokusil ziadnu dokumentaciu napisat, a preto nechapes, co je vlastne
Handbook za veldielo. Problem asi je, ze ho nemas cas citat...

Tip pre vsetkych: http://www.google.com/bsd (bez lomky na konci!)
vyhladava BSD specificke informacie.

J.