Namountovani Extended(NTFS)

MeX mex at localnet.sk
Wed Jul 21 01:38:37 CEST 2004

ja osobne som sa velmi snazil ale nepohol som s tymto problemom (na
fat32). to ti urcite nepomoze, kazdopadne bude urcite
rychlejsie/vyhodnejsie/.. tie data niekam presunut, terajsi extended
zmazat a vytvorit primary partition...  alebo data aspon konvertovat
(nakolko uz bolo zmienene ze NTFS je iba na citanie a to aj celkom
experimentalne) a potrapit sa s tym. mna osobne by celkom zaujimalo, v
com je problem..

MeX

On 21.7.2004 0:50 , Michal Varga wrote:
> Jak se divam, problem bude nejspis v tom, ze se snazis namountovat
> extended partition, misto samotne NTFS partition, ktera je 'uvnitr'.
> Pokud pouzivas devfs, podivej se treba pres `ls /dev/ad0s*` po dalsich
> dostupnych particiich. predpokladam, ze tvoje NTFS bude nekde kolem s5
> nebo s6.
>
> Jinak NTFS particie neni ve spojeni s FreeBSD nejlepsi napad. Manual

> Proto, pokud netrvas na NTFS, doporucil bych podivat se po Partition
> Magicu od PowerQuestu ( http://www.powerquest.com/partitionmagic/ ).
uz je to od Symantec-u ak to chces mat legalne ;)