upgrade z 4.10 na 5.2.1

Petr Valenta xvalen at sendmail.cz
Tue Jul 20 18:39:02 CEST 2004

V út, 20. 07. 2004 v 16:18, Jan Pechanec píše:

> 	ahoj, podivej se do freebsd.org listu, tam to nedavno
> probirali. Jeden ze threadu ve stable ma napr. subject "upgrading form
> 4.2 to 5.x".
>
> 	obecny info je, ze to jde, vicemene pomoci standardniho
> zpusobu, ale ze je lepsi/rychlejsi udelat cistou instalaci. Taky si
> uvedom, ze 5.x ma nekompatibilni filesystem a provozovat 5.x na ufs1
> asi neni ono. Taky ti dopocuju upgradovat ze stable jen jestli opravdu
> potrebujes nove 5.x veci nebo se chces 5.x ucit.
>
> 	h.

> --
> [...]

Opet zdravim,
cistou instalaci delat nechci, protoze potrebuju stahovat co nejmin dat,
platim za kazde mega a ted mam vsechno funkcne nainstalovane, tak to
nechci vsechno znova stahovat a kompilovat znovu. Proto jsem chtel
stahnout jenom zdrojaky systemu a stavajici software nechat,ale
nenapadlo me,ze 5.x pouziva jiny souborovy system nez 4.x, coz je dalsi
problem navic...

Petr