upgrade z 4.10 na 5.2.1

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Jul 20 16:18:32 CEST 2004

On Tue, 20 Jul 2004, Petr Valenta wrote:

>Zdravim,
>chtel jsem se zeptat,jestli neni nekde popsane, jak upgradeovat ze
>stable na 5.2.1. Mam fbsd na pracovni stanici a bylo by to snad lepsi a
>linux si instalovat nechci. Diky

	ahoj, podivej se do freebsd.org listu, tam to nedavno
probirali. Jeden ze threadu ve stable ma napr. subject "upgrading form
4.2 to 5.x".

	obecny info je, ze to jde, vicemene pomoci standardniho
zpusobu, ale ze je lepsi/rychlejsi udelat cistou instalaci. Taky si
uvedom, ze 5.x ma nekompatibilni filesystem a provozovat 5.x na ufs1
asi neni ono. Taky ti dopocuju upgradovat ze stable jen jestli opravdu
potrebujes nove 5.x veci nebo se chces 5.x ucit.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>