Vsechna posta do jedne schranky

Petr Stekl SNQ servisnonstop at quick.cz
Tue Jul 20 15:22:34 CEST 2004

Je treba si ujasnit co je sendmail...

v ciste instalaci (bez dalsich voleb) je pod pojmem sendmail instalovan
pouze local sendmail, to zn.umi dorucovat a presmerovat postu vramci
systemu - lokalnich uzivatelu i ven na libovolnou adresu ... co neumi je
prijimat postu z venci..
Pokud je instalovany sendmail z portu nebo baliku, prida k puvodnumu
sendmailu moznost prijimat postu z venci..
Vetsina lidi dnes tento klasicky sendmail nepouziva protoze je jeho
konfigurace prilis slozita..
Takze instaluje napr. postfix, exim.........
No aby to nebylo moc jednoduche, system vyzaduje sendmail, takze tyto
programy se tvari pro system "jako sendmail"
Takze tyto programy puzivaji pokud vim soubor aliases kde bych potrebne
nastavil..
jen je treba dohledat spravny aliases /et c/aliases /etc/mail/aliases
atd.. dle instalovaneho programu postfix sendmail a v jeho cfg nalezt
ktery soubor pouziva..
pak uz jen spustit na prislusny soubor newaliases a spostit reload
sendmailu postfixu........

Snad jsem se trefil to tvojeho "sendmailu..."
.
Petr