Preprocesovano

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Jul 19 19:33:36 CEST 2004

Jeden z mych serveru (FreeBSD 5.2.1p9) mi na obrazovku zacal vypisovat,
ze nemuze spustit dalsi proces a nespustil mi ani login.
Na serveru bezi jen mailserver, webserver a nejake dalsi aplikace.
Rad bych se zeptal, pokud zavedu urcity limit poctu procesu v
loginclass, a pridelim tento login class jednotlivym uzivatelum (qmail,
scand, www...) jestli pri dosazeni maxima dojde ke zhrouceni nektere z
techto sluzeb (te ktera maxima dosahla) a nebo jestli sluzba proste
oznami ze nemuze spustit dalsi proces a pocka az se nektery dokonci?
Zavisi chovani jen na sluzbea nebo je nejake ustalene pro vsechny?
Co limituje poctu spustenych procesu? Pamet?

Jde mi o nasledujici:
1) Kdyz sluzby popadaji z tohoto duvodu, at mi proboha jede alespon SSHd
2) kdyz padne jedna sluzba at nepadnou dalsi
3) Idealne pak aby tento stav nenastal.

Napada me nekolik cest, ale nevim ktera by byla nejlepsi.

Ondra