Vinum problem. - zdochne dosk pri kopirovani z mirroru na mirror.

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Jul 19 16:39:29 CEST 2004

> mam nasledovny radic:
> Jul 18 19:47:05 fileserver kernel: atapci0: <Intel PIIX4 UDMA33 controller>
> port 0xf000-0xf00f at device 7.1 on pci0

no tak intely mi fici dobre.... (vsecky co mam) a je to docela kvalitni kus
zeleza tam bych chybu v prvni instanci nehledal

> Mam velmi kacirsku otazku.
> Ako urobim update na current?
> Tam kde je server nemam pripojenie na internet, takze nemozem urobit
> nejaky on-line update.

na masine s netem:
cvs diff -rRELENG_5_2_1_RELEASE -rHEAD > blabla.patch

na te masine bez netu:
patch < blabla.patch

tohle by ciste teoreticky mohlo fungovat.. popripade pak nastudovat ctm popr.