začátek

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Jul 19 13:33:57 CEST 2004

> 	Pokud rozumis pouze cesky a neplanujes se (pri te prilezitosti)
> anglicky naucit, pak ti pouzivani FreeBSD musim spis nedoporucit. Budu
> zrejme kamenovan, ale za techto podminek by pro tebe byl vhodnejsi spis
> nejaky Linux. Ten je preci jen zameren na trochu jinou tridu uzivatelu a
> lokalizace je (alespon v nekterych distribucich) podstatne kompletnejsi
> nez s jakou se ve FreeBSD byt' jen vyhledove pocita.

jen takova mala pripominka... linux ma dokumentaci? jsem si jaksi nevsiml...
budto tam byli fbsd man stranky anebo "cosi" co bylo prelozene snad
nejakou masinou.... a veci jako handbook atd. tam uz vubec nejsou...

kazdopadne - clovek co neumi anglicky by zadny unix asi ani nemel zkouset -
mozna tak nejake linuxove GUI-only distro ale jinak nic moc asi ne...

roman