Vinum

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Jul 9 16:34:15 CEST 2004

vinum jsem mel zprovoznene a jelo, ale cesta instalace byla plna omylu a
tak si nedovolim postovat navod. nakonec jsem radeji presel na hw raid
od Promise. Nejak jsem cetl prilis mnoho o nestabilite vinumu a o
problemech v pripade vypadku. Nevim, jestli pri soucasnych cenach radicu
ma cenu se s necim takovym vubec patlat.

Ondra