Vinum

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Jul 9 14:25:20 CEST 2004

On Thu, Jul 08, 2004 at 09:31:22PM +0200, Ernest Salamanca wrote:
> Nevim jestli tuhle zpravu neposilam podruhe, jelikoz se mi poprvni vratila, pripadne me omluvte :-)
>
> Tak jsem dostal za úkol nainstalovat server s deskou Intel D865 PERL která
> má SATA RAID. Bohužel, když jsem dal disky do onoho RAIDu, neviděl jsem je z
> BSD. Rozhodl jsem se tedy pro alternativní řešení Vinum. Disky Vinum ale
> můžu vytvořit až po instalaci systému. Můžu nějak přesunout systém na disky
> Vinum abych měl i mirroring systému? Nevím jestli jsem to dobře popsal ale
> snad to pochopíte co bych chtěl.

jde to...
nainstalujte normalne system, (ale pozor abyste mel na zacatku slice
dost mista) a pak pridejte do vinumu

osobne jsem to delal, takze vim ze to jde... problem je ze se mi NIKDY
nepodarilo to uvest do provozu... vzdycky mi to hodilo kernelpanic

zkousim to uz vic jak ctvrt roku

roman

p.s. doufam v gvinum