divne chovani konzole pri divnem pouziti ;)

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jul 1 17:15:16 CEST 2004

On Thu, Jul 01, 2004 at 04:43:41PM +0200, Jozef Babjak wrote:
> A.
>
> Neviem ci trepem od veci alebo ci to s tym suvisi, ale v 4.9-release som
> mal (a mam) problemy s programom centericq(1), ktoreho "grafika" sa mi
> vykreslovala namiesto ciarami stvorcekmi; rovnaky problem mi robil mc(1).
> Oboje som teda spustal s parametrom -a ktory sposobil vykreslovanie
> konzolovej grafiky ascii znakmi.
>
> centericq aj mc na serveri z 4.9 sa mi sprava opisanym sposobom. Ked sa na
> tento server ssh-ckujem z desktopu, ktory tiez bezi na 4.9, spravanie sa
> grafiky je rovnake (t.j. zle). Ked sa vsak na ten isty server sshckujem z
> [...]

jakoze diky za odezvu! vyresil jsem puvodni problem, takze uz se tak
silene pripojovat nemusim nicmene i tak je ot zajimave...

u mne "spatny terminal" znamenalo spis ze kdyz jsem pohnul kurzorem ze
zpravy na zpravu tak se mi cela obrazovka posunula jakoby o radku nahoru
aniz by se korektne prekreslilo vsechno atp.

ale to uz je fuk.. ;)

roman

P.S. puvodni problem byl zpusoben kompilovanim universu s -Os...
nedelejte to ;) (aspon teda pokud pouzivate natd)