zmena shellu

Karel Kadlec fbsd at cesky.homelinux.org
Thu Jul 1 17:10:08 CEST 2004

Kdyz jsem pred vice nez deseti lety prvne nastupoval do zamestnani a
tamni velitel vypocetni techniky mi rekl, ze vse dela jen v BAT
souborech (jestli pamatujete dos), tak sem taky nevericne kulil bulvy,
protoze jsem byl zvykly delat v assembleru....

Dnes na tom nejsem o nic lepe, jenom ze vsechny "berlicky" jsem zvykly
delat pomoci bash s podporou POSIXu. Nejlepe jsem si to uvedomil, kdyz
jsem sel chvili delat do Win a podobny pomocny ulohy jsem pak musel
resit v cecku.

Samozrejme, ze se daji doinstalovat do Win i stare zname programky z
Linuxu, ktere jsou soucasti mingw GCC, nebo dokonce kompletni cygwin...

Karel.