Knihy o FreeBSD, handbook a jeho preklad.

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Jun 30 14:58:32 CEST 2004

V st, 30. 06. 2004 v 14:31, Jozef Babjak píše:

> Za vyborny zdroj praktickych informacii povazujem
> http://www.onlamp.com/bsd -- najma clanky Dru Lavigne a Michaela Lucasa
> citam rad. Clanky na onlamp.com su velmi jednoducho pochopitelne aj
> zaciatocnikovi a tie od Dru Lavigne su niekedy aj celkom funny.
>
> Michael Lucas nedavno dokoncil knihu Absolute OpenBSD a aj Dru Lavigne
> prednedavnom dokoncila knihu BSD Hacks.

Z te knihy BSD Hacks jsem trochu rozpacity, je to 100 kratkych receptu
na reseni, casto dosti zvlastni, problemu, casto dosti zvlastnich.
Nelze doporucit do rukou tapajiciho zacatecnika, ostrileny matador se
casto pousmeje.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity