zlyhanie vinum mirroru

MeX mex at localnet.sk
Wed Jun 30 13:33:42 CEST 2004

skusal si na tie disky pustit aj nejaky wdckovy diagnosticky soft ako
napr. DLG Diagnostic (http://support.wdc.com/download/index.asp) ?

v logoch nebolo nic relevantne? ten comp bol na upske? nevypadlo
napajanie v dnoch tesne pred havariou? nemanipulovalo sa s tym compom a
nevysunul sa ideckovy alebo napajaci kabel?

MeX
mex at localnet.sk