make index

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Jun 28 21:15:05 CEST 2004

V po, 28. 06. 2004 v 20:05, Radim Kolar píše:
> muj indexgenerator to zvlada i s castecnou kolekci, chyby z indexu vyhazuje:
> Extracting description for /usr/ports/databases/pgadmin3
> pgadmin3-1.0.2: "/usr/ports/x11-toolkits/wxgtk2-contrib-devel" non-existent -- d
> ependency list incomplete
> Failed to extract describe information from /usr/ports/databases/pgadmin3
> Removing port /usr/ports/databases/pgadmin3 from database
>
> tyhle porty pak neuvidi portupgrade & spol (diky tomu ze nejsou v indexu)
> a nepujdou make install (diky chybejicim dependencim). Mne osobne toto chovani
> vyhovuje vice.

Pruser je v tom, ze tvuj INDEX nema x11-toolkits/wxgtk2-devel, dosti
uzitecny X11 toolkit ktery predevcirem pristal v portech jako repokopie
z x11-toolkits/wxgtk2. Pokud tohle nejak neosetris, bude ti z tveho
INDEXu vypadavat stale vice a vice portu, ktere jsou jinak v poradku...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity