comms/tkscanfax failed

Pavel Hlubik phlubik at seznam.cz
Mon Jun 28 15:25:50 CEST 2004

obdrzel

"/usr/ports/japanese/tk80"

> Nemate refuse file?

Ne, pokud nepocitam adresar /usr/src/share/examples/cvsup. Pro jistotu jsem
jej prejmenoval, ale nepomohlo to. Pri cvsup obdrzit zpravy o prubehu:

Connected to cvsup10.FreeBSD.org
Updating collection ports-japanese/cvs
Finished successfully,

ale zadny adresar '/usr/ports/japanese' se nevytvori.

Pavel