sendmail + milter-regex

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Mon Jun 21 19:23:03 CEST 2004

Ahoj,
tak dnes jsem obdrzel odpoved od spravce toho druheho smtp, ktere mi ten
mail posila.
Mel v logu toto:

Jun 19 12:02:12 smtp qmail: 1087639332.564248 delivery 21882000: deferral:
Connected_to_213.168.177.210_but_connection_died._Possible_duplicate!_(#4.4.
2)/

Predpokladam, ze se tedy asi bude jednat o problem s tim pomalym vyrizovanim
diky vysoke zatezi a pomalemu stroji na me strane. Nic mene, o tom problemu
po zavercne tecce jsem nemel tuseni, ale asi to tak bude. Zkusim sehnat neco
novejsiho a desku s procesorem vymenit za rychlejsi.

- z mych hlavicek v doslych emailech ani v logu se mi nic podezreleho
odhalit nepodarilo, v logu jsou zapisy o uspesnem doruceni a hlavicky dvou
po sobe doslych emailu se temer nelisi - zrejme tady narazim na jistou
neznalost - mohl bys me prosim popostrcit, co bych mel v hlavickach hledat,
abych priste dokazal i sam urcit kde problem vezi?

Dekuji Pepa.