Spatne nastaveny shell u roota ;o(

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Fri Jun 18 18:28:24 CEST 2004

http://www.tldp.org/LDP/abs/html/sample-bashrc.html

> S tim je vse v poradku
>
> O'Brien

Diky, ted jsem si uvedomil, ze jsem menil shell kvuli redirectu vystupu
kdysi davno z csh na sh {csh si nejak s redirecty nerozumi).
BASH jiz s historii prikazu pres kurz. klavesy funguje, ale mam jiny
problem... podarilo se mi nastavit si spatnou cestu u roota k shellu
(/bin/bash misto /usr/local/bin/bash), takze se "su" ted neuspeju - jako
root se neprihlasim. Pred tim se prihlasuji samozrejme pres uzivatele se
skupiny wheel. Byla to ma nepozornost, bohuzel diky dalkove sprave si ted
nemuzu nabootovat z cd a zmenit si shell.
Existuje moznost, jak se prihlasit jako root i za spatne nastaveneho shellu
dalkove ? Asi ne....ale co kdyby.
Holt za blbost se plati. ;o)

BK