Putty SSH a divne chovani kurzorovych klaves

O'Brien mail-lists at radim.cz
Fri Jun 18 07:16:16 CEST 2004

Dobrý den,

prvni problem bych hledal v nastaveni TERM. Bezne pri spojeni s putty
mam xterm. Pokud je tohle ok, tak chyba muze byt na strane konfigurace
bash. Ted jsem se po case prepnul do sh a mam stejne chovani.

Jelikoz bash nepouzivam, tak jsem pouzil ukazkovy konfiguracni soubor,
ktery jsem vygoogloval na http://www.tldp.org/LDP/abs/html/sample-bashrc.html

S tim je vse v poradku

O'Brien

--