potrebuji WWW anti porno filtr

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at Jozef.Drahovsky.sk
Fri Jun 11 05:29:44 CEST 2004

Davam ti za pravdu,
vseobecne zakazat vsetko a dovolit len taxativne veci, nie je dobre
riesenie, blokuje to rozvoj osobnosti
a zavana byvalym zriadenim....
Ina vec je ak pocas kodiny dovoli len to co pre konkretnu hodinu je
potrebne (ostatne sa zakaze).
Ale internet pre volny cas a na internatoch, by som u stredoskolakov a
vysokoskolakov nefiltroval vobec.

Co sa tyka sexu, erotiky a porna tak je to regulerna sucas zivota.
Som radsej ked stredoskolaci si pozeraju eroticke obrazky, ako hraju
neaku militantnu hru,
kde je zabijanie ako samozrejmost :(

Jozef Drahovsky