potrebuji WWW anti porno filtr

Jaroslav Napravnik Beethoven at centrum.cz
Wed Jun 9 21:09:13 CEST 2004

Nevim, ale mam zkusenost, ze kdyz je vse nepotrebne zakazane, ze vyuka
vypada uplne jinak. Neco jineho je, kdyz se jedna o pocitacovou
laborator mimo vyuku... Ale kdyz toto omezeni udelate pro pocitace pro
vyuku, tak vam ucitele budou jen dekovat, jak vsichni delaji co maji.
Ale taky to neni 100pro. ;o) Rozhodnete sam, co kde bude nejlepsi.