OT: Prosba + OPO

GeBu gebu at seznam.cz
Thu Jun 10 23:36:28 CEST 2004

Před necelým měsícem jsem dával do konference prosbu (viz dole). Nečekal
jsem tak obrovské množství reakcí a tak jsem po několika dnech přestal
být schopen odpovídat (navíc byly maturity) a proto se chci touto cestou
omluvit těm, kterým jsem neodpověděl.
Děkuju všem. Vaše reakce jsem si pročítal, díval se na doporučené odkazy
a přemýšlel. Snažil jsem se věci zapracovat, upřesňovat. Současná verze
je k dispozci: http://www.cb.cz/prostejov/spseol/
Pokud se chcete nějak vyjádřit, tak se, prosím, ozvětě znovu.
Jinak všechny z okolí Olomouce bych rád pozval na Open Party Olomouc
htt://www.linuxsoft.cz/openparty

GeBu