error code 71 kernel.old read only

Jaroslav Napravnik Beethoven at centrum.cz
Tue Jun 8 15:30:38 CEST 2004

BSDlama napsal(a):

> Dobry den,,
>
> po uspesnom prekompilovani jadra , sa stare jadro prepisuje do
> kernel.old a nove sa nahraje do adresara kernel.
>
> avsak pri prepisovani mi zacalo hadzat chyby pri kazdom prepisani
> suboru .ko ,ze subor v kernel.old je read only..
>
> skusal som potom kernel.old vymazat pomocou mc ale nejde to.
>
> takze sa jadro uspesne zkompilovalo ale nenahralo sa,lebo kernel ma
> datum vzniku z rpedosleho kompilovania..
>
> prosim poradte ako mam nastavit aby bolo kernel.old rw ?

> [...]

Podobny problem se resil v diskuzi ze 3.6. Re: /usr/libexec/ld-elf.so.1:
Shared object "libintl.so.4" not found

kern.securelevel musí být <1, pak bud odstranit rucne priznak pro
zakazani zmeny souboru prikazem

 >chflags noschg kernel

nebo to nechat na make installkernel, ktere to na zacatku provede za
vas, ale podminka je kern.securelevel<1...

Jarek