error code 71 kernel.old read only

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 8 12:24:13 CEST 2004

BSDlama wrote:

> po uspesnom prekompilovani jadra , sa stare jadro prepisuje do
> kernel.old a nove sa nahraje do adresara kernel.
>
> avsak pri prepisovani mi zacalo hadzat chyby pri kazdom prepisani
> suboru .ko ,ze subor v kernel.old je read only..

	Nejmene kernel miva nastaven flag "schg", ktery jeho prepsani nedovoli
(man chflags). Pokud k instalaci nove prelozeneho jadra dochazi
"normalnim" zpusobem, tak to nicemu nevadi, protoze make flag pred
prepsanim odstrani - ledaze je v systemu nastavena prilis vysoka
securelevel (man init) - pak tento flag schodit nelze a tedy nelze
soubor prepsat.

	Flagy u souboru vypise ls s optionem 'o' (man ls).