SATA/SCSI MIRROR RAID

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Mon Jun 7 14:54:23 CEST 2004

Ahoj ak ti mam poradit tak sa na softwarove raidy vykasli a bud kup HW
raid alebo ziaden lebo ten integrovany na doske nie je dobry, sam mam
velmi zle skusenosti s tym to raidom a niekolko noci stravenych
recoverovanim diskov po hw so softwarovym raidom.

Osobne som radsej za dual channel scsi adapter SCSI a vinum

Michal Kapalka

PS : LInux sw raid alebo raid na Solarise :)

Best regards,
 Michal                            mailto:kapalka at mfn.sk