SATA/SCSI MIRROR RAID

Tomas Randa lists at hosting50.cz
Mon Jun 7 16:13:16 CEST 2004

Omlouvam se spatne jsem napsal typ SCSI.. u SATA uz jsem zjistil ze je
podpora, ovsem u SCSI RAID je podpora jen pro drahe radice jako je
Adaptec SCSI RAID 2120S atd.. ktere ovsem stoji kolem 12 000 Kc.. hodne
vyrobcu desek ale integruje primo na desku radice Adaptec AIC-7902W
Ultra 320 SCSI (podpora RAID 0 a 1), u ktereho zrejme ale BSD
nepodporuje tzv. HostRAID, coz je skoda vzhledem k cene radice..

Tomas Randa

--
Tomas Randa <lists at hosting50.cz>