login.access

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Wed Jun 2 17:13:07 CEST 2004

On Tue, Jun 01, 2004 at 05:04:36PM +0200, Jiri wrote:
> Zdravim,
Taktez :-)

>   v ramci zkoumani fbsd jsem ladil login.access. Zajimalo by me jak je
>   to s paramentrem console, protoze pri:
>
>   -:ALL EXCEPT wheel root:console
>
>   se mi muze uzivatel, ktery neni clenem skupiny wheel prihlasit?
console urcite neni to co vy za konzoli povazujete. Kdyz uz tak je to
ttyv0 az ttyv16.

>   pri:
>
>   -:ALL EXCEPT wheel root:ALL EXCEPT console
>
>   se tento uzivatel spravne prihlasit nemuze.
Ja to resim pro uzivatele, kteri se muzou prihlasit jen pres gdm, tedy
ttyv8, takhle:

-:uzivatel :ttyv0
-:uzivatel :ttyv1
-:uzivatel :ttyv2
-:uzivatel :ttyv3
-:uzivatel :ttyv4
-:uzivatel :ttyv5
-:uzivatel :ttyv6
-:uzivatel :ttyv7

atd.

Vic v /etc/ttys,

napr. zakazat jim se prihlasit pres sit (ttyp0), dale muzete dana
pravidla aplikovat na cele skupiny.

> --
> Best regards,
>  Jiri                          mailto:jiri.b at sendmail.cz

Zbynek
--
If you cannot work with love but only with distaste it is better that you
should leave your work.