login.access

Jiri jiri.b at sendmail.cz
Tue Jun 1 17:04:36 CEST 2004

Zdravim,

  v ramci zkoumani fbsd jsem ladil login.access. Zajimalo by me jak je
  to s paramentrem console, protoze pri:

  -:ALL EXCEPT wheel root:console

  se mi muze uzivatel, ktery neni clenem skupiny wheel prihlasit?

  pri:

  -:ALL EXCEPT wheel root:ALL EXCEPT console

  se tento uzivatel spravne prihlasit nemuze.

  Z man login.access jsem nic o polozce console nevycetl, ale je mozne
  definovat virtualni terminaly.

  Protoze login.access defaultne povoluje pristup, tak pri prvnim
  pravidlu je povoleno prihlaseni se z virtualnich terminaly - ? Jaky
  je teda vztah mezi console a virtualnimi terminaly? :)

  Predem dekuji za vysvetleni.

--
Best regards,
 Jiri                          mailto:jiri.b at sendmail.cz