laptop v ruznych sitich

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Jun 1 09:13:45 CEST 2004

On Mon, May 31, 2004 at 06:43:26PM +0200, Filip Hroch wrote:
> Ahoj
>
> provozuju laptop v ruznych sitich (doma, prace1, prace2,..) a v kazde
> siti mam pridelenou nejakou ip adresu. Aby me fungoval laptop na kazde
> siti tak to resim editovanim rc.conf a naslednym restartem. Pomalu me to
> ale zacina otravovat, protoze to obycejne delam nekolikrat denne.
>
> Optimalni pro me je tak jak to mam nastavene pro linux, kde predavam
> parametry jadru ktere se pak predavaji to startovaich scriptu. Pri bootu
> si tak zvolim polozku kterou chci.
>
> Existuje na neco takoveho nastroj nebo to budu muset vymyslet sam? Neni
> [...]

co ja vim, tak rc skripty (i /etc/rc.conf) jsou normalni sh skripty do
kterych muzete zadavat nejen
x=y ale i jine sh konstrukce
takze nevidim duvod proc by to ve spolupraci s bootloaderem (ktery je
dost flexibilni - je ve forthu) nejak udelat nedalo.

tj. stejne reseni jako v linuxu. jestli to uz nakodovane je, to ne ale
netusim... zkuste si do toho forthackeho zdrojaku dokodit tuhle funkci
(napr. /etc/moje_ipna; echo "ifconfig_neco=`cat /etc/moje_ipna`)

roman