nefunguje mi dhcrelay

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 1 00:22:27 CEST 2004

> 	No, ted kdyz vidim tu topologii tak to spis vidim na problem v
> routingu. Kdyz uz se to BSD1 jmenuje (predpokladam)
> router.aw.chvalisiny.net a cpe to do tech paketu, tak

ne. BSD1 - igw.aw.chvalsiny.net (DNS ukazuje na 10.0.254.1), BSD2 -
router.aw.chvalsiny.net (DNS ukazuje na 10.0.254.2).

> a) dhcprelay musi poslouchat i na interface s IP adresou tohoto jmena
> (ed0) coz, predpokladam, uz stejne dela

tedy nejspis na wi0? Podle vypisu sockstat to dela, zkusil jsem jeste pro
jistotu pridat i iface, zmena zadna.

> b) BSD2 musi byt schopno zaslat na tuto adresu paket, coz je otazka
> nastaveni routingu na stroji BSD2

po teto strance to mam myslim v poradku. BSD1 vidi vse pod BSD2 a stejne tak
opacne.

> Je-li pak mozno z BSD2 uspesne zapingat na "vnejsi" adresu BSD1 ?

Ano.

Milan