sendmail Domain of sender address does not exist

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon May 31 13:51:30 CEST 2004

V po, 31. 05. 2004 v 13:14, Pavel Hlubik píše:

> Zdravim konferenci,
>
> neni mi nekdo schopen poradit s nasledujicim problemem?
>
> Pri posilani posty pomoci programu mail z nejakeho free unixu na ucet, ktery
> je pomoci aliasu transferovan na verejny stroj pred firewall mi externi
> sendmail (Sendmail 8.12.2/8.12.2) zahlasi chybu:
>
> 'Domain of sender address root at host.domena.cz does not exist'.

Toto je zakladni antispamove pravidlo - sendmail odmita postu z
neexistujicich domen. Vsadim se ze "host.domena.cz" neni v DNS.

Resit to lze treba pomoci pravidla do sendmailu na "host.domena.cz" aby
prepisoval odchozi adresy z "ucet at host.domena.cz" na "ucet at domena.cz",
napr:

[/etc/mail/<host>.mc] pridat
FEATURE(`masquerade_envelope')
FEATURE(genericstable, `hash /etc/mail/genericstable')
GENERICS_DOMAIN(`pav.interni.firma.cz')

[/etc/mail/genericstable] zalozit
pav at pav.interni.firma.cz     pav at oook.cz

Toto pouzivam ja na svem stroji, veskera posta treba z cronu etc odchazi
z "pav at oook.cz" a je akceptovana stroji v internetu i pres to, ze
pav.interni.firma.cz neexistuje ve verejnem DNS.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity