Nforce2 MCP versus KT600

Petr Stekl SNQ servisnonstop at quick.cz
Thu May 27 06:49:07 CEST 2004

>VIA - KT600 nebo NForce2 MCP, zajima me predevsim stabilita a
>kompatibilita s BSD 5.x

NA BSD 5.2.1
Provozuji NFORCE od Abitu,NF7S zatim vse ok, krom hlaseni pri bootu
mptable_probe: MP Config table has bad signature:!!
(zatim jsem neresil)
instalace sitovky neni problem staci vedet ze je v portech,jinak je vse ok.
Pravda je ze si nerozumela s diskem WD 800  detekovala bad cable or not
ata 100/133 device...a fungoval na UDMA33
pripojil jsem disk IBM a je  na UDMA 100, dal jsem nespekuloval..
jinak rekl bych stabilne funguje.
Je pravda ze jsem si nijak zvlast nepohral a nezkousel ladit, na desktop
a WS mi pripadala rychlost vic nez dostatecna..

Petr S