Nforce2 MCP versus KT600

MeX mex at localnet.sk
Wed May 26 19:07:15 CEST 2004

mal som Gigabyte dosku (uz neviem presnt typ) s nForce2 aj s integr.
sietovkou, fireware a zvokoukou a dalsimi x hovadinami (mal som to ale
vypnute v biose alebo na doske, uz presne neviem..) a co sa tyka 4.8/4.9
a 5.1-RELEASE bezalo to v pohode, ziadne problemy ale po case som
presedlal servery na Intel. nie ze by bola AMD zla platforma, prave
naopak. jednalo sa viac o "prevadzkove dovody" a nove dosky maju viac
pci slotov :)

MeX