zvyseni propustnosti pomoci 2 sitovek - hotovo!

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Mon May 24 20:12:51 CEST 2004

> Me nenapadlo, ze pisete shellovsky script.
Tento program pisi jako .c kod.
> Ja predpokladal, ze se drzite nejakych obvyklych standardu co se zjistovani
> L2 adresy k IP tyce.
Drzim. Muj standard je: udelej nejjednodusi vec u ktere je mozne ze bude
fungovat. http://www.c2.com/cgi/wiki?DoTheSimplestThingThatCouldPossiblyWork
Vyplati se to: 1% je kodovani 99% udrzba kodu.

> Ledaze mile net-mgmt dela zavola prave tyhle dva prikazy a usetri vam psani
presne tak

>Zjednodusene receno, zavola se "if_output" metoda specifikovaneho interface.
>Jestli to dela nebo nedela presne to, co potrebujete uz zjistite sam ...
Diky. Nakonec jsem to preportoval z bpf interface do libnet knihovny, ktera se
ve verzi 1.1 znacne zlepsila. Smrsklo se to na 1.5kB a funguje to. Vic do toho
uz stourat nebudu, protoze FreeBSD to ma v network stack TODO.

Dalsi otazky zadne. Vlastne jeste by mne zajimalo co presne dela:
sys/socket.h:#define    SO_DONTROUTE    0x0010 /* just use interface ad dresses */