OT: Prosba

Smita smita at soaplzen.cz
Fri May 21 21:42:33 CEST 2004

GeBu wrote:
> Díky za reakci.
> Souhlasím. Naše škola je elektroprumka a určitě se najdou studenti,
> kteří jsou mnohem dál než já - vlastně moje zaměření je spíš na
> elektroniku a rádio. Linux jsem začal používat jako uživatel a zjistil
> jsem, že je docela dobře použitelný (i ve windows jedu v OpenOffice.org
> a Mozille).
> Chci takový předmět rozběhnout, ale možná ho nebudu učit já, ale má
> nastoupit nový kolega, který pod Linuxem už něco naprogramoval - chci mu
> trošku připravit cestu.
> [...]

Dobry den.
Jsem rad, ze se s tim nekde zacina, protoze za mych studiich na SPSE
(obor vypocetni tecnika a mikroprocesorova tecnika) nam bylo zdeleno, ze
Linux/UNIX jsou davno prekonane systemy a nema cenu je ucit, protoze to
nikoho nezjima (nepouziva). Misto toho nas ucili kde mam kliknout ve
Wordu, abych ulozil dokument a take DOS, ale ne vnitrek DOSu, jen jake
existuji programy pod DOS. Proto Vam fandim a nenechte se nicim odradit,
i kdyz zaci budou umet vic. Linux/UNIX za to stoji a je dobre ukzat, ze
svet nestoji jen na Widlich.
Nashledanou.

			-=<SmItA>=-