zvyseni propustnosti pomoci 2 sitovek

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed May 19 22:25:02 CEST 2004

Radim Kolar wrote:

> Co s tim mam delat? Nenaprogramoval nekdo jednoduchy load-ballancer s vyuzitim

To neni takova prdylka. Nicmene to co chces se bezne nazyva
EtherChannel, t.j. spojeni vice E/FA/GE interface na druhe urovni.

> tun device? t.j. dat obema sitovkam /32 a /24 routovat na tun, kde by se to
> rozdelovalo.

V tomto pripade se pak tohle neuplatnuje. Nicmene podpora na FBSD podle
me asi moc nebude (nehledal jsem to).

> V current se pracuje na tom, aby vice sitovek mohlo  byt na jednom segmentu,
> ale nevsiml jsem si, ze by krome ARP prepracovavali taky routing. Chtelo by
> to podporu vice routovacich polozek pro stejnou destinaci.

Je to v lokalni siti? Ja jen, ze pripojeni na GE neni rozhodne cenove
nic nedostupneho (Sitovka cca 1400 a sw do 10 kKc).

Jirka