IPF+IPNAT+DUMMYNET

goose goosefreebsd at pobox.sk
Thu May 13 02:06:27 CEST 2004

Zdravim,,

chcem sa spytat aky mate nazor na tuto kombinaciu...

Nemozem najst nikde dostacujuci navod ako spojazdnit dummynet vedla
IPF+IPNAT ,,vsade sa docitam,ze to ide v pohode,,ale nejaky
zrozumitelny navod nikde...

Hlavne mi nieje jasne,ze ked je dummynet sucastou ipfw a ja filtrujem
pomocou ipf, ci to musi mat nejake specialne smerovanie alebo nieco
podobne.. alebo len zapnem podporu pre dummynet a do dummynet.conf
nahadzem pipes a bude to ficat :o)))))...

pripadne by mi mohol niekto zhrnut ako zlozite bude prejst z ipf+ipnat
na ipfw+natd ...  Totiz router uz bezi a ja nemam moznosti na
experimentovanie...

Dakujem...
Spolocnost SUN Microsystems uviedla na trh novy server Sun Fire V20z
zalozeny procesoroch AMD Opteron.
Viac informacii najdete na : http://www.somi.sk/sun/v20z.php