problem se static_route

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sun May 9 21:31:40 CEST 2004

Ahoj,
diky za napad, take to byla jedna z "nouzovych" moznosti ktera me napadla,
zatim to tak udelam. Nocmene to asi nebude vhodne v pripade, kdybych tech
"routeru" mel o par vice, v tom bych se stoprocentne stratil a je to jen
otazka casu nez takova situace nastane.

Mam tedy dalsi dotaz ad) "Kdyz ona je tohle opravdu dost nestastna
konfigurace (cele)."... Proc? Co je na tom navrhu spatneho a jak bych to mel
udelat lepsi, abych si do budoucna ulehcil? Ma puvodni predstava byla
vyresit kazdy stroj jakozto bridge s jedinym rozsahem, nicmene se mi to s
wifi kartama nejak nepodarilo.

Ale protoze jsem "stoura", jine reseni mi uplne nestaci. :) Chtel bych
pochopit, z jakeho duvodu nefunguji me puvodni static_routes - kde je ta
chyba nebo me nepochopeni? Diky za objasneni.

S pozdravem Milan Cizek