SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu May 6 14:50:41 CEST 2004

Ahoj,

On Thu, May 06, 2004 at 02:28:43PM +0200, Roman Neuhauser wrote:

>     to ale neznamena, ze bych schvaloval to, jak vyuzivate kazde
>     prilezitosti po nekom se povozit, a to dokonce i v situaci, kdy
>     se tazatel pta po zakladnim vysvetleni pojmu s priznanim, ze
>     veci nerozumi (viz posledne kdy jsem se ozval).

ja sa po nikom bezdovodne nevozim, kazdy kto ma trosku lepsie pozna to
urcite vie a moze potvrdit.

Preco som na adresu freebsd at devnet.sk napisal to, co som napisal bolo
to, ze v mailoch z tej adresy sa VZDY vyskytuje slovo SURNE. Keby to
bolo raz, dva krat, tak nad tym mavnem rukou, ale poslal sem uz asi 6
mailov (otvarajucich thread) a v kazdom jednom bolo v subjecte SURNE.
Vas by to nevyviedlo z rovnovahy? A to, ze sa ani riadne podpiast
nevie, je uz len taka banalita.

BTW ked bude nejaka prilezitost na BSD strenutie v Prahe a s Jozefom
Drahovskym sa nejak dohodnem, urcite by som sa rad prisiel pozriet a
mozeme si veci vyjasnit "face to face" :-)

Tymto zaroven prosim o ospravedlnenie mojho ostreho tonu v odpovedi na
mail SURNE - tlaciaren. Dakujem za laskavost.

Juraj

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail