SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Roman Neuhauser neuhauser at chello.cz
Thu May 6 14:28:43 CEST 2004

# freebsd-users-l at wilbury.sk / 2004-05-04 17:22:51 +0200:

> ...dekuji ti nacelniku, ze jsis' me zastal

    rado se stalo.

    aby bylo jasno, ja chapu vase zoufalstvi, koneckoncu sam mam
    v .maildroprc tohle pravidlo k odfiltrovani nejvetsich nesmyslu:

    if (/^Sender: users-l-bounces at freebsd\.cz/)
    {
        if (/^X-MimeOLE: Produced By Microsoft/)
        {
            to /dev/null
        }
        to "$LISTDIR/fbsd/cz/"
    }

    to ale neznamena, ze bych schvaloval to, jak vyuzivate kazde
    prilezitosti po nekom se povozit, a to dokonce i v situaci, kdy
    se tazatel pta po zakladnim vysvetleni pojmu s priznanim, ze
    veci nerozumi (viz posledne kdy jsem se ozval).

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html