Instalace FBSD na SPARC64

Josef Dvorak pepadvorak at volny.cz
Mon May 3 16:29:02 CEST 2004

Dik za info. Toho sem se obaval, ze problem bude v "neodchytanosti" 5tky pro
sparc. Je mi lito takovouhle masinu vyradit jenom kvuli tomu, ze nejde
sitovka :-) Linux jsem odpiskal jako uzavrenou kapitolu (pro me) kvuli
poslednim krokum RH, ktery jsem vsude vice jak 5 let pouzival -> snazim se
prejit na FreeBSD.

Zkusim jeste asi hledat vhodnou kartu pro sparc(Solaris) ktera by nestala
$300 :-(

Kazdopadne dik

Pepa