Instalace FBSD na SPARC64

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon May 3 14:21:11 CEST 2004

V po, 03. 05. 2004 v 14:05, Josef Dvorak píše:

> Zkousim nainstalovat: FreeBSD 5.2.1 - ANO vim ze tohle muze byt problem a
> spousta lidi rekne at zkusim 4ku, ale presto

4ka pro Sparc vubec neexistuje.

> Ma nekdo s podobnou konf. zkusenosti a chodi mu? Vypada to na hw problem,
> nebo bude zakopanej pes nekde v tom 5.2.1? Podotykam jeste, ze Solaris8 tam
> chodi, ale bez sitove karty je jaksi k nicemu.

Musim vas zklamat, ale port FreeBSD na architekturu sparc zatim neni
vhodny pro nasazeni. Proste je tam stale spousta veci ktere dosud
nefunguji. Zkuste nainstalovat -CURRENT, nebo zkuste NetBSD ci Linux.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity