clamav: nejlepsi je nepouzivat

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Fri Apr 30 20:18:34 CEST 2004

> ja teda naozaj netusim, kolko virusov a posty denne oscanujete na vasich
> mailovych strojoch
necelej dnesek, mam ovsem i mensi servery. Tenhle je zhruba pro 1.6k useru,
kteri moc nemailujou.  Po prehozeni na freebsd pridal na rychlosti. Na
postgresql server ovsem freebsd5 vhodne neni. Freebsd narozdil od linuxu umi
znacne rychle pracovat s malyma souborama.

Grand total summary
-------------------
                                                        At least one address
TOTAL               Volume    Messages     Hosts      Delayed       Failed
Received             895MB      126922       426       5253          2173
Delivered            823MB      103561       831

dnesni spam level asi 70%
> a kolko z tych virusov naozaj prejde kvoli 'neschopnosti'
> clamav...
takovou statistiku nemam, obcas to rucne otestuju. Vcera zrovna chytil clamav i fp 100%. Normalne vetsinu viru zlikviduje crm114.
> no, tak to hovori za vsetko ;).
Ja se nezajimam o programy, ktere nepotrebuji.