clamav: nejlepsi je nepouzivat

Martin Solciansky solko at imladris.sk
Fri Apr 30 09:11:38 CEST 2004

> proscanujte 200GB dat clamav a fprotem a uvidite ten rychlostni rozdil. je
> 3x.
feeha, tak mne teda 200GB maily nechodia (na taketo ucely sa u nas pouziva
skor ftp ;). ale on zase ten dual xeon je vcelku rychly aj pri 200GB...

> pokud mne pousti viry, tak je v praxi na nic. Staci jeden vir a ty stovky
> windouzu to slozi. Dobre, nahraju si novejsi verzi clamav, ale kdybych
nemel
> jeste fprot v zaloze... Samotnej clamav je malo.
ja teda naozaj netusim, kolko virusov a posty denne oscanujete na vasich
mailovych strojoch a kolko z tych virusov naozaj prejde kvoli 'neschopnosti'
clamav... ale u mna su skratka tie vysledky v porovnani s nod32 stale
vyborne. samozrejme, nemozeme priamo porovnavat komercny virus scanner s
nekomercnym, ale stale je to fajn.

> amavis neznam, asi scanovadlo do sendmailu.. Ja mam vsude exim + patch pro
> scanner.
no, tak to hovori za vsetko ;).

s.