jak se dostat v kernelu k environmentu procesu?

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Tue Apr 27 23:24:45 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004, Dan Lukes wrote:

> 	A stejne je to cunarna ...

...to jiste je, nicmene je nejake necuneci reseni? Moje puvodni myslenka
je takova, ze chci detekovat pokud nejaky proces vola exec s nastavenymi
LD_... promennymi v environmentu. Samozrejme to se pozna jednoduse,
protoze ukazatel na environment je soucasti execve_vars pri volani
execve(). Ten dotaz jsem psal, protoze me zajimalo zda by slo vyresit
obecnejsi problem - poznat ze proces ma nejake specificke promenne v
environmentu ve chvili, kdy vola nejaky syscall. Pravda je ze ted me
nenapada zadny konkretni duvod proc to zjistovat, ptal jsem se spis ze
zajmu. Prislo mi ze z kernelu by melo byt videt o procesu vse, tedy i
environment, bohuzel nemam jeste dostatecny prehled o tom jak je to cele
poskladane.

diky,

T.P.