Hlubsi porozumeni - kldunload

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Tue Apr 27 22:45:26 CEST 2004

On Tue, Apr 27, 2004 at 09:54:29PM +0200, Dan Lukes wrote:
> 	To by, jen tak jako prvni typ, mohlo zpusobit sdileni preruseni mezi
> timto zarizenim a nejakym jinym.
No to mne taky napadlo.

> 	To sice asi neni dobre, nicmene, kod se, v pripade, ze se nepodari
> aktivovat memory mapping pokousi pouzit IO.
Pokud si pamatuju spravne, tak "memory mapping" tu byl vzdy a taky to
fungovalo.

> 	Na druhou stranu, pokud to tento problem drive nevykazovalo, mohla
> by byt tahle zmena pricinou onoho "sumeni" ...

> 	Zrejme zarizeni nekdo pouziva. Ale pokud vam nepomuze "lsof" pak
> nemusi byt zjistitelen kdo ...

> 	Popravde receno - zakladem je vzpomenout si, co jste zmenil v
> mezidobi toho, kdy to fungovalo k soucasnemu stavu, kdy to nefunguje.
>
> 	To mohla byt zmena nastaveni v BIOSu, zmena hardwarove konfigurace
> pocitace (dokonce i presunuti nejake karty do jineho slotu), update systemu,
Bohuzel jsem z HW konfigurace nic nemenil. O tomto problemu vim cca 2
dny, ale je mozne je tu delsi dobu, jenom jsem o nem nevedel, ponevadz
zvukovku nepouzivam moc casto.

> 							Dan

Zbynek
--
If you cannot work with love but only with distaste it is better that you
should leave your work.