clamav: nejlepsi je nepouzivat

Bretislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Tue Apr 27 19:19:41 CEST 2004

> no mam sice verzi clamd / ClamAV version 0.65, ale dulezitejsi nez verze
> je databaze viru, ne? Muzu ho zkusit upgradnout, zda se zlepsi.

Muze byt, ale pokud je chyba ve skenovacim nastroji, tak to muze take spatne
detekovat viry. Myslim ze tam nejakou takovou opravu nedavno meli.
Jinak od verze 0.65 bylo vydanych uz dalsich asi 5 verzi a stale se
zlepsuji.
Ono by mozna nebylo marne porovnat pocet signatur viru v databazi, treba ma
F-PROT mnohem vice signatur.
Hlavni pro me je, ze brzy po objeveni nove varianty viru maji databazi brzy
aktualizovanou s novou signaturou.

BK