Chyba pri startu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 16 17:31:06 CEST 2004

Ondra Holecek wrote:
> mam problem s jednim pocitacem, pokud na disk nainstaluju fbsd
> (4.7,5.1,5.2) tak mi po instalaci a po restartu jadro nenajde disk (jsou
> tam hlasky jako ata2: cannot reserve irq) a potom to nenapise ze by

	Jenze zrovna tyhle hlasky - a vsechno co jim predchazelo - jsou pomerne
dulezite. Naopak, vsechno "potom" je uz jen zavleceny nasledek.

> pokud ale disk dam do jineho pocitace tak vseechno funguje v pohode,

	Vsak je take chyba nejspis v nastaveni BIOSu nebo neceho takoveho
(predpokladam, ze jadro FreeBSD je GENERIC). Takhle na dalku a bez
ionformaci tezko soudit, ale zkusil bych se podivat na hodnotu "PnP OS"
a nastavit tam to druhe nez tam je.