Chyba pri startu

Ondra Holecek bln at bln.no-ip.org
Fri Apr 16 14:57:56 CEST 2004

Ahoj,

mam problem s jednim pocitacem, pokud na disk nainstaluju fbsd
(4.7,5.1,5.2) tak mi po instalaci a po restartu jadro nenajde disk (jsou
tam hlasky jako ata2: cannot reserve irq) a potom to nenapise ze by
naslo disk ale napise ze nemuze najit root partition a ze ji mam zadat
manualne, jako ufs:/dev/ad0s1a, pokud to zadam tak to samozrejme
nepomaha, kdyz dam ? pro help, tak mi to vypise (asi) obsah /dev a je
tam jen console, sio0, atd. a pak hrozne moc dead (???).

pokud ale disk dam do jineho pocitace tak vseechno funguje v pohode,
dokonce vim ze uz na tomhle pocitaci fbsd jednou byla ale pak jsem to
musel predelat a ted uz nejdou

muzete mi nekdo poradit co s tim? docela bych ten pocitac potreboval
pouzivat...